Livets ljuvliga dagar...

Harmoni. Dagens ord värmer gott i hjärtat och de dagar som dominerats av det är dagar värda att gömma i minnet, för att tas fram vid behov. Ibland ger Gud oss sådana här dagar och det bästa vi kan göra är att njuta av de stunderna….”för man vet ju inte när man är glad nästa gång!” skojar bara ;). Att kunna njuta av stunden JUST NU, medveten om att det är en gåva och inte en självklarhet. Tack Gud för den oas som den här dagen har varit för mig. Under de harmoniska dagarna finns en klarsyn som inte är självklar andra dagar, beroende på att det inte finns några överväldigande känslor som skymmer sikten, dagen bara ÄR. Om harmoni råder underlättas mötet med andra vilket jag märkt under dagen i mötet med min son, vår kväll har varit så bra. Nu har dagen övergått till natt, en ny dag gryr om några timmar, det ska bli spännande att se vad den för med sig ;)


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jag är hungrig.

2008-07-23 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0