Välkommen till min nya blogg!

Livet är det som pågår medan vi är upptagna med annat. Vi försöker styra upp våra liv genom att göra karriär, skaffa barn, utveckla oss själva m.m men i själva livskraften finns något mycket starkare än vi kan rå på, utan att flyta med den kommer vi inte dit vi vill. Vi får kanske vårt hus, det där drömjobbet och den där fantastiska människan som fångat just vårt hjärta, men ändå kan något fattas oss. Så kände jag det och fann Gud, vilket var ett överväldigande möte som förändrade mitt liv. Det kommer ni att märka när ni läser mina bloggar, Gud finns i mitt liv varje dag, men framför allt kommer bloggarna handla om hur det är att vara  människa, med allt vad det innebär.


 

Kommentarer
Postat av: Camilla

hoppas du har en trevlig kväll. Skulle behöva hjälp med frågan angående bloggflytt :) Kram

2008-07-23 @ 21:02:34
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0